Menu

Hier zijn we goed in

Corporate reporting

Corporate reporting heeft onze bijzondere aandacht. Een groot deel van ons portfolio is hiermee gevuld en we hebben dan ook een flinke expertise op dit gebied opgebouwd. In 2020 wordt een jaarverslag in de meeste gevallen gepubliceerd als een website en als een pdf. We houden ervan om op het raakvlak van online en offline te acteren. Dit betekent dat we onze vaardigheden op beide vlakken kunnen inzetten. Lees meer over corporate reporting >

Onze andere expertises sluiten hier goed op aan.

Identity

Hoe vertaal je de kern van een organisatie in een samenhangende mix van vormen, symbolen, kleuren en typografie die het merk handen en voeten geeft? Kortom: hoe geef je een organisatie een gezicht? Lees meer over identity >

Webcontent

Mooie templates alleen zijn niet voldoende om online goed voor de dag te komen. Het is de inhoud die telt. Tekst en beeld die aansluiten op de lay-out. Lees meer over webcontent >

Video

Hoe vertel je een verhaal? Met een video. Lees meer over video >

Infographics

Hoe leg je iets uit? Je laat het zien. Lees meer over infographics >

Communicatie in de openbare ruimte

Informatievoorziening in de openbare ruimte houdt ons multidisciplinair fit en stuwt onze creativiteit tot grote hoogte. Lees meer over informatievoorziening in de openbare ruimte >

Genomineerd voor de FD Henri Sijthoff-prijs


GVB jaarverslag 2017
 

16X9-klein-gvb.jpgHet eerste jaarverslag van het GVB waarin de financiële en sociale resultaten worden beschreven en in één rapport worden verantwoord. De eerste stap naar een volledig geïntegreerd jaarverslag. Deze verbetering is opgemerkt door de jury van de FD Henri Sijthoff-prijs en heeft het genomineerd voor niet-beursgenoteerde bedrijven samen met Schiphol en Tennet. Schiphol heeft de prijs gekregen.

Lees verder >